donderdag 7 januari 2016

2016


De cyclaampjes in de tuin bloeien alsof het al voorjaar is.
Ben zo blij dat het hier niet gevroren en geijzeld heeft.
Dat hadden deze tere bloempjes vast niet overleefd.

Verder heb ik me voorgenomen voorlopig maar eens te winkelen in eigen kast en de uitverkoop en aangeboden BOM's aan me voorbij te laten gaan.
En het begin is er ,


de restjes van Jane worden verwerkt tot blommen


en deze lieve stofjes zijn prima geschikt voor een quiltje voor Floor.

Geen idee hoe lang ik het vol hou maar het zal fijn zijn als de kast wat leger wordt en er plaats komt voor wat kleuriger stofjes . Ik zie zo veel moois langskomen.

16 opmerkingen:

Chris zei

Die blommen zijn altijd leuk en dankbaar om resten in te verwerken, net als de sterren. Goed begin van dit jaar hoor!

Floor zei

De kast wat leger wordt...... ben bang dat dit bij geen enkele quiltster lukt :-)
We kopen toch steeds wat bij wat we "echt nodig" hebben?
Maar het ziet er prachtig en vrolijk uit, gewoon lekker doorgaan toch?

Else zei

Goed voornemen Martine, wat je hebt gemaakt ziet er LEUK uit!! Veel prikplezier knuff van mij

Dientje zei

Goed voornemen. De blommen en sterren zijn leuk geworden. Ga zo door, haha. Een lege kast is een utopie, een legere kast vast haalbaar. Gr. Dientje

Ineke zei

Wat een leuke bloemetjes! En je hebt leuke projecten in de maak!

margaquilt zei

Het lijkt mij ook een goed plan om te winkelen in eigen kast maar of het lukt???????
zo te zien lukt het jou aardig om van restjes iets mooi,s te maken.
groeten
marga

quilting Jeannet zei

Ik durf het niet meer hardop te schrijven hoor Martine.....winkelen in eigen kast......maar het ziet er heel mooi uit bij jou die hexjes, geweldig! Dat wil ik ook nog eens doen.

quiltverslaafd zei

Af en toe moet je wel eens opruimen heb het zelfde en ben ook met blommen bezig leuk werkje voor de restjes.
Groetjes Leintje

Annie Kingma zei

Zowel de blommen en de sterretjes zijn heel mooi.
Succes verder
Groetnis Annie

Anoniem zei

Je cyclaampjes zijn mooi! Die van mij hebben in de herfst gebloeid. Alleen het blad is er nog.
Je bent mooi op weg met je reststofjes. Even consequent doorwerken en dan mooie stofjes als beloning in het vooruitzicht zetten voor als je klaar bent.
Succes!

Liefs, Gerry

Elizabeth zei

'k Heb geen idee hoeveel lapjes je hebt... Maar ik weet dat er quilsters zijn die echt een ENORME voorraad hebben. Nou, daar kan ik alleen maar van dromen!
Groot gelijk om te winkelen in eigen kast. Weet je op zich wel wat je allemaal hebt? Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment het overzicht kwijt raakt. Je moet echt wel een goed systeem hebben.
Wat een mooie bloemen heb je gemaakt, prachtige kleurkeuze!

Evelyne zei

Mooie bloemen en sterren, goed voornemen om te winkelen in eigen kast.
Het ziet er mooi uit allemaal!

Fijn weekend,
Evelyne

Yvonne zei

Jij weet wel hoe je je restjes op een leuke manier kunt opmaken!

carina zei

Cyclaampjes in het wild zijn zooo mooi. En je blommetjes van stof ook prachtig

Guusje, zei

Wat een mooie sterretjes en bloemetjes en natuurlijk ook een geweldig en gezond nieuw jaar gewenst.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Goed voornemen, winkelen uit eigen kast. Voorlopig heb je er al leuke dingen van gemaakt! Die blommen blijven mooi en je sterren zijn ook leuk. Verder heb ik je Stonefield blokken bekeken, maar het lukte niet daar een reactie te plaatsen. Ze zijn erg mooi, altijd leuk om te zien hoe een ander ze heeft gemaakt. Jouw stofjes komen trouwens binnenkort aan de beurt.
groetjes, Cisca