maandag 1 februari 2016

Het was een goed weekend


Het begon zaterdag met de vijfde Bloggersbee ,weer perfect georganiseerd door onze Yvonne.
Altijd een feestje om een hele dag met quilters door te brengen en werkjes ( prachtige quilts) te mogen bewonderen. 
Foto's waren jammer genoeg weer wat vaag en bewogen . 
Heb er maar een collage van gemaakt en voor mooie plaatjes verwijs ik graag naar Carolien ( klik ) of Yvonne (klik).

Daarna kon ik de Irish Birds ophalen die Margareth voor me gequilt had.


Ze heeft er weer iets moois van gemaakt en ik heb weer een Affo.
 Nog de bies vastzetten en dan maak ik er een grote foto van.


En wat is Face Book toch geweldig. 
Deze foto vond ik bij de groep uit Den Helder en ik ben er zo blij mee. 
Heb bijna niets uit die tijd en nu een schoolfoto met alle namen erbij.
Veel herinneringen komen boven als ik al die koppies weer zie. 
En een klein klasje was het niet.
41 kinderen en ik ben ...........................23.




8 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Heerlijk, zo'n bloggersdag, en wat een mooie quilts allemaal! Met op de koop toe je Irish Birds ophalen, dat lijkt me zo spannend... je geeft hem toch maar af en ziet dan ineens een bijna affo! En zo mooi gequilt, ik ben benieuwd naar de grote foto.
Fijn dat je die oude schoolfoto terugvond, leuk die oude zwart?wit foto's, hè! Al had ikke er niet meteen uitgehaald, je lijkt er toch nog steeds op.
Groetjes, Cisca

Yvonne zei

Wat een leuke ontdekking zo'n oude schoolfoto waar je zelf op staat! Zo te zien heeft Margareth weer iets moois gemaakt van je quilt, mogen we 'm donderdag bewonderen?

Ageeth Dorsman zei

Het was ook voor mij een goed weekend, met het quiltfeest op zaterdag! Zo fijn om jullie allemaal weer eens gezien en gesproken te hebben. Maar je Irish Birds is wel de kers op de taart van het weekend, denk ik, want wat is het een pracht van een quilt geworden!
Groetjes van Ageeth

Chris zei

Wat enig die foto! En al die nummertjes er op met de namen. Bijzonder.

Floor zei

Fijn dat er weer een quilt (bijna) af is. Maar inmiddels misschien wel helemaal.
Ach die schoolfoto's.... leuk dat je deze nu via FB toch nog hebt.
Toen was het heel normaal hoor 41 kinderen, hadden wij ook in de klas.
Het ging toen wel allemaal klassikaal, en praten of lol trappen was er niet bij.
Maar de meester had het vast zwaar met jullie, hij kijkt zo boos :-)

Marja Rijnsburger zei

Mocht je quilt gisteren in het echt zien.......en dan is ie nog veel !!! mooier.
Groetjes Marja

Evelyne zei

Hè zaten toen jongens en meisjes bij elkaar in de klas. Ik heb op een meisjes school gezeten in 1960.Ik dacht dat het in die tijd altijd zo was, maar blijkbaar niet dus! Wat leuk dat je zoiets dierbaars vindt op FB.

Groetjes,
Eveyne

Evelyne zei

O vergeet ik nog wat te vragen, wie is Margareth die zo mooi kan quilten?