woensdag 3 oktober 2012

An Moonen in Den Haag

Eindelijk was het zo ver.
 An Moonen gaf een lezing in Den Haag en ik was een van de gelukkigen die daar bij mocht zijn.
Het was ter ere van het 5 jarig bestaan van het Quilters Palet. De quiltwinkel van Evy en Petra.
Lieve dames bedankt voor het cadeautje.
An kan zo leuk vertellen over het ontstaan van onze lapjes hobby en heeft zo veel mooie quilts om te bekijken.


Verder is het hier een spannende tijd.
Een dezer dagen moet Coen's zusje komen en wordt hij Grote Broer.
Nu heeft hij  ook een boek dat daar over gaat  en daar moet heel vaak uit voorgelezen.
Lief is dat.


Het quilten staat momenteel een beetje op een laag pitje. Maar elk dag een paar steekjes helpt toch om het plaatje completer te krijgen.

21 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Eerste blok af van je nieuwe quilt en hij is mooi zeg, spannend hoor als je grote broer gaat worden, leuk he.....................gr.Conny

Lida zei

Sterkte allemaal met de spanning en schattige foto van Opa en Coen! Wordt weer een prachtige quilt, groetjes
Lida

Else zei

Lieve foto van Coen en Opa, suc6 met wachten op de kleine. Je eerst blok is erg mooi geworden. Fijne dag knuffel Else

Rennie zei

Wat een mooie foto van opa en Coen en je blok wordtnleuk zeg.

GRANNY'S HOUSE zei

Spannend hoor.
Lief zo met opa.En wat een mooi blok!!!

Groetjes
Ines

yvonne zei

Heel spannend is deze tijd !!!!
Sterkte !!!!!

Annelies zei

Wat spannend voor iedereen !
Ik vind je applicatie erg mooi !

Chris zei

Oh wat enig dat je daar bij kon zijn Martine. Het lijkt me geweldig om An een keer te ontmoeten en haar verhalen te horen.
Spannend joh, voor jullie! Wat een heerlijke foto van Coen met opa. Daar geniet je van.

katrien zei

Leuke foto en mooi blok.

Rian zei

Leuk was dat he, An Moonen. Ze was van het voorjaar te gast bij de quiltclub hier. Ik vond het erg interessant, ze kan gezellig vertellen.

Yvonne zei

Spannende tijd Martine. Wat wordt Coen al groot, mooie foto zo samen met Opa!
Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad bij An Moonen!

Anoniem zei

Wat een leuke foto van Coen en Opa.
Samen gezellig lezen.
Wat quilten betreft ben je een kei hoor! Je eerste blok is prachtig,

Spannend weer met de komst van een kleintje.

Lieve groet DUIF.

sylvia zei

oh, dit zijn echt hele spannende dagen!! Geniet ervan, net als opa; wat een leuke foto!!!
En steekjes maken komt wel weer......
groetjes, Sylvia

Evelyne zei

Spannende tijd, maar Coen is in goede handen zie ik bij opa!
Mooi blok!
Sterkte, Evelyne

Hubertine zei

Het was zeker leuk met An Moonen! Ik heb ook genoten! Geniet van de komende tijd!
Groetjes, Hubertine

Gert zei

Een lezing van An Moonen is altijd genieten. Wij gaan volgende week woensdag met onze bee naar een lezign van haar, ik kijk er nu al naar uit. En wat is je eerste blok al super zeg, heel mooi.

betty prins zei

Wat goed dat je die lezing kon bijwonen, ik neem het mij vaak voor, maar mis blijkbaar de aankondigigen (in onze regio)
Wat spannend, een zusje op komst, veel sterkte met het wachten...

Guusje, zei

Wat een mooie foto en wat spannend. De lezing lijkt me helemaal geweldig kan me voorstellen dat je ervan hebt genoten.

Unknown zei

Kan me voorstellen dat je genoten hebt. Dit wordt ook weer een mooi blok en wat een lief gezicht, Coen bij opa op schoot.

Vrolijke groetjes Renée

Daniëlle zei

De meisjes staan er prachtig op joh! Hele mooie quilt wordt dit. Veel plezier met appliceren, lekker om te doen he?! Liefs, Daniëlle

quilting Jeannet zei

Heb ik zomaar je laatste logje gemist! En nog wel over Ann, wat enorm leuk kan ze vertellen he, en ze is erg inspirerend, of de quilts uit haar boek. De jouwe wordt anders ook erg mooi,.....Het zou zo maar eens een waardige vervanging voor de (te)moeilijke Phebe kunnen zijn...