donderdag 2 augustus 2018

Een leuk bericht in mijn mail box


Het kwam van de Koninklijke Bibliotheek en het vertelde dat ook mijn blog geselecteerd is om te bewaren als digitaal erfgoed in de KB.
Erg leuk dat bewaren , ik ben al eens jaren bloggen kwijtgeraakt omdat web-log er mee op hield , dat zal nu niet meer gebeuren.

En nu ik toch een berichtje post ook even een foto van de kinderquilt waar ik mee bezig ben.
Het schiet niet erg op maar laten we de warmte daar maar de schuld van geven.





19 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Ook van harte gefeliciteerd Martine! Jij bent de 4e waarbij ik lees van deze waardering. Leuk hoor. Je zult er vast wel een beetje trots op zijn. Je bent met een leuke kinderquilt bezig. Ja, ook ik zet minder steekjes door de warmte.ðŸĪ—

Heleni zei

Gefeliciteerd Martine, dat is leuk nieuws zeg. Best een eer lijkt me.
Schattig quilt waar je mee bezig bent en ach, ik denk dat er heel veel mensen op halve kracht werken met deze warmte.
groeten, Heleni

Dientje zei

Leuk dat je blogs bewaard blijven. Proficiat. Gr. Dientje

Annelies zei

Van harte gefeliciteerd !!!

frameless mind zei

Gefeliciteerd!!

Anoniem zei

Iedereen krijgt dit mailtje ,dus niet zo bijzonder .
Vraag mij af of dit klopt ?

Gr Susan

Mien B zei

Geweldig Martine, wat leuk voor je !

Ineke zei

Van harte gefeliciteerd!!! En wat een lief mooi quiltje!

Floor zei

Heel mooi dat kinderquiltje. Ja, erg warm is het, maar nooit te warm om steekjes te doen toch?
Leuk dat je blog bewaard blijft, maar nu maken ze vast iedere week een update :-)

Judith zei

Ha ha die Floor! Dat zou mooi makkelijk zijn dat er wekelijks een update van je blog gemaakt wordt. Gefeliciteerd hoor, leuk dat er van een grote groep blogsters de blogs bewaard zullen blijven!

Jeanny zei

Gefeliciteerd Martine!

Yvonne zei

Dat is een mooie waardering voor je blog Martine! Gefeliciteerd!
Wat een mooie quilt maak je weer! Lieve kleurtjes!

Yvonne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Kleurig Handwerk zei

Terecht dat je tot de geselecteerde bloggen behoord, want je hebt een leuk blog om te volgen.
En het is mooi dat ze zulke blogs bewaren.

Na een stilte van twee jaar ben ik ook weer begonnen op mijn blog Kleurig Handwerk,
het begon weer te kriebelen.

Je meisjesquilt ziet er heel leuk uit :)

groetjes van Marianne

conny's quilts en creaties zei

Wat leuk Martine dat ook jouw blog bewaard gaat worden!

Shirley zei

Gefeliciteerd! En wat wordt dat kinderquiltje leuk, merk je al wat van meer ruimte in de lapjeskast?

sanpiseth40 zei

Hello, I went by to say hello, since I've been disconnected from everything for a long time. As always I love your work. That I still think that they are not chapucillas, but great works. A kiss.
āļŦāļ™ัāļ‡āđāļ­็āļ„āļŠั่āļ™

benzine bosmaaier zei

Mooi hoor!

Uplay365 zei

Terecht dat je tot de geselecteerde bloggen behoord, want je hebt een leuk blog om te volgen.
En het is mooi dat ze zulke blogs bewaren.

VSCR888
918KISS