dinsdag 22 mei 2018

Privacy.

Heb je net goede voornemens gemaakt om wat regelmatiger te bloggen ............... lees je overal berichten over privacy verklaringen.
Hoe lossen jullie dit op?
Wil toch wel graag mijn verhaal over quilts en andere zaken ergens kwijt en vind het ook leuk om reacties te krijgen.
Maar al dat gedoe ........ of ik daar zin in heb?

Eerst maar eens de bies van mijn Neerlands Erfgoed vastzetten . Steeds een draadje en dan weer even pauze. Dat moeten mijn handen toch wel aankunnen.

15 opmerkingen:

Dorothy zei

I hope you don’t stop blogging.

Else zei

Fijn dat je weer vaker gaat bloggen, wat je maakt is zo MOOI. Suc6 met je bies aanzetten, wat je schrijft af en toe een draadje!! fijne dag, zwaaizwaai

Ieke78 zei

Ik doe er niks mee. Gdpr is er voor bedrijven die persoonlijke data van burgers verzamelen en ik blog puur voor mezelf zonder er een cent aan te verdienen.

Annelies zei

Wij blogge n niet met een eigen blog, maar met een blog van Blogger of Blogspot. Zij moeten met die verklaring komen. Zo hoef je dat ook niet op Facebook te doen, omdat je content neerzet onder de pet van Facebook. Heb je zelf een blog in elkaar gesleuteld, dan is het een andere zaak.

Supergoof zei

Welkom thuis!
En, ik ben het helemaal eens met Annelies, dat lijkt me het meest logisch.
:o)

Yvonne zei

Gedoe is het inderdaad.... we willen immers gewoon onze hobby delen met gelijkgestemden....
volgens mij veranderd er voor ons niet veel.
Bijna je quilt af! Fijn hoor, hopelijk lukt het je zonder al te veel pijn!

Elizabeth zei

Wat een prachtige quilt in wording is dit...
Zelf heb ik ook een privacyverklaring opgesteld, heel eenvoudig.
Ik denk eigenlijk dat het helemaal niet nodig is, er wordt een hoop paniek gezaaid.
Als je het leuk vindt; ik heb op m'n blog een paar berichten geschreven over deze materie...
Groetjes, Elizabeth

Heleni zei

Alle bloggers en facebookers worden onrustig. Volgens mij is dat niet nodig want wat Annelies zegt, zo heb ik het ook begrepen.
Dus gewoon lekker blijven bloggen Martine.
Zo te zien gaat je quilt super worden. Fijn bijna weer een affo👌😃⚘

Ageeth Dorsman zei

Ik stem ook in met wat Annelies zegt en blijf rustig in mijn eigen tempo en oo mijn eigen manier bloggen. Al die onrust is volgens mij volkomen onterecht. Ben blij, dat jij ook blijft bloggen, want dan kan ik genieten van je mooie werk. Wat een pracht van een quilt wordt het!
Groetjes van Ageeth.

foekie's fashion zei

Ik heb een kleine privacyverklaring gemaakt op mijn blog. Mag je zo overnemen. Groetjes van Joke

Annie Kingma zei

Het komt zo als het komt, maak me er niet zo druk over al dat Privé gedoe,
Gewoon mijn blog vroeger gemaakt voor bloggers via G mail.
puur hobby en er staat niets op wat een ander niet mag weten.
Net als bij FB zal het zich zelf wel regen
Mooi quilt, succes met de bies.
Groetnis Annie

Mrs. Sutherland zei

Gewoon lekker blijven bloggen joh! Met die wet hebben ze echt ons niet op de korrel. Als FB en Google hun zaakjes op orde hebben is er niets aan de hand.
En je Neerlands Erfgoed is prachtig!!

Groet van Mar

BezigeBijMirjam zei

Met gewoon elke dag een draadje kom je er ook. Niet forceren. Mooi hoor jouw Neerlands erfgoed!🤗

neeftje zei

Gewoon door bloggen, ik heb er wat over geschreven. Het valt reuze mee.
Prachtig je erfgoed!

Anoniem zei

Get the financing you need to help your business grow,Home finance, Business finance,Personal finance, Company finance, Student finance
==============================================================================================================================
Ontvang de financiering die u nodig heeft om uw bedrijf te laten groeien, Home finance, Business finance, Personal finance, Company finance, Student finance, Email: capitallendinghelpdesk@gmail.com
Blog: https://capitallendinghelpdesk.blogspot.com/