donderdag 1 februari 2018

Weer eens een berichtje.

Ben mijn blog wel weer erg ontrouw geweest.
Het is ook zo veel makkelijker een foto op Instagram te posten.
Daar hoeft geen verhaaltje bij . Ideaal want een stukje schrijven kost me toch altijd veel moeite.
Eerst maar een foto van mijn affo top.


Een variatie op de Steam Punk van Jen Kingwell en voor mij een  uitstapje naar "modern" en felle kleurtjes. Niet echt mijn ding maar misschien vinden de kinderen het leuk.


Hier heb ik meer plezier in. Meer mijn kleurtjes en meer variatie. 
Blokjes zijn maar 4" bij 5" en ideaal om mee naar de Bee te nemen.


En er staan 182 blokjes in dit boek dus ik ben voorlopig even zoet.

Verder was ik afgelopen zaterdag hier.


Een show van Staphorster klederdracht en van modeontwerpers die stoffen met stipwerk gebruiken.
Foto's zijn hopeloos mislukt, niemand stond stil, maar deze evenementen worden een aantal keren per jaar georganiseerd door het Klederdrachtmuseum in Amsterdam en de show vindt plaats in de Singelkerk.
Iedere keer een andere streekdracht en heel veel informatie.
Hoop dat Marken snel aan de beurt is.


De moeite waard om de aankondigingen in de gaten te houden en de show te bezoeken. 

8 opmerkingen:

Annelies zei

Wat ziet je top van de Steam Punk er schitterend uit !!

Floor zei

Heel leuk en fleurig je affe top, maar geef mij ook maar die mooie kleurtjes en lapjes van foto 2!
Ben ook gek op die "stoffige" kleurtjes.
Mooie blokken trouwens.
Groetjes,
Floor

Tilly zei

De steampunk quilt is mooi geworden,maar je nieuwe blokjes vind ik eigenlijk mooier.Wat een leuk boek.
Groetjes Tilly

Yvonne zei

Prachtige top is het geworden. Ook door je kleurgebruik. De nieuwe blokjes zijn rustiger van kleur maar ook weer mooi passend bij elkaar.

Annie Kingma zei

Mooie top geworden, al zijn het niet helemaal jou kleurtjes.
Houd wel van een fel kleurtje.
Je nieuwe blokjes zijn mooi, passende kleurtjes. Mooie verzameling al.
Fijn weekeinde.
Groetnis Annie

marga zei

Leuk om weer iets van jou te lezen. 182 blokjes om aan te werken tijdens een Bee. Dus nog heel vaak gezellig koffie drinken praten kijken en handwerken.
Leuk toch.

Groeten
Marga

Ineke zei

Wat een prachtige top is je Steam Punk geworden!

Anoniem zei

Get the financing you need to help your business grow,Home finance, Business finance,Personal finance, Company finance, Student finance
==============================================================================================================================
Ontvang de financiering die u nodig heeft om uw bedrijf te laten groeien, Home finance, Business finance, Personal finance, Company finance, Student finance, Email: capitallendinghelpdesk@gmail.com
Blog: https://capitallendinghelpdesk.blogspot.com/