zaterdag 18 maart 2017

De tulpenquilt van Irene Blanck


Een feestje om aan te werken.
Allemaal kleine stukjes om te appliceren en dat doe ik zo graag. 
Zo graag dat alle andere klusjes er bij in schieten.


En dat terwijl ik me voorgenomen had elke dag een paar blokjes Jane te quilten. 
Las vandaag bij Yvonne dat het drie jaar geleden is dat we met Jane begonnen. 
Nog een jaartje ......... dan moet ze toch wel af kunnen zijn. 
De mooie rode logeer kater is inmiddels weer naar z'n eigen stekkie maar had het wel erg naar z'n 
zin op en onder de quilts.

Gelukkig kon er ook een mee naar huis.



13 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

WoW, dat quiltwerk van jouw Jane ziet er perfect uit!

Yvonne zei

Heerlijk die rode kater op je Jane! Ik hoop ook de Jane volgend jaar af te kunnen maken!
De tulpenquilt wordt geweldig!

My name is Riet zei

Wat prachtig de tulpenquilt en wat een mooie rode kat. Natuurlijk heeft hij het naar zijn zin tussen je quilts. Lekker warm toch.

blauwruitje zei

Ik blijf Jane erg mooi vinden!

Jane in Cumbria zei

Wat mooi allemaal, vooral die tulpen! En de rode kater weet ook wel wat mooi is...

Ageeth Dorsman zei

Geweldig, wat mooi wordt je tulpenquilt!!! Lijkt me een feest om mee bezig te zijn. Maar je Dear Jane wordt ook supermooi, en de ontvanger van de mandjesquilt boft enorm...
Groetjes van Ageeth.

marga zei

De tulpen quilt lijkt mij inderdaad een feestje om aan te werken.
Zo een boekt samenstellen is toch geweldig mooi om te doen.
Groeten
Marga

Annie Kingma zei

Prachtig mooi het tulpen quilt.
Zo mooi de kleine stukjes applicatie
Ook het andere quilt mooi hoor.
Groetnis Annie

Floor zei

Wat een prachtig patroon van die tulpenquilt!
Heel wat applicatiewerk, maar daar ben ik ook gek op.
Die vierkantjes zo netjes te krijgen lijkt me best moeilijk, ziet er perfect uit.
Gek hè, dat poezen altijd op quilts willen liggen. I.p.v. dat ze nu eens wat steekjes aan Jane deed, nee gewoon liggen niksen die luilak :-)
Nu moet je het toch zelf doen, dus maar wat afwisselen met de tulpjes.
Groetjes,
Floor

Elizabeth zei

Ik snap dat het appliceren trekt! Het is ook een prachtige voorstelling...
Maar Jane is het waard om gequilt te worden hoor, oh ... wat is dat toch een mooie quilt en poes denkt er ook zo over...

Annelein zei

Wat ben je heerlijk bezig... Prachtig!!!

Chris zei

Zo gaat dat, als je met iets héél leuks bezig bent. Heel herkenbaar.
Wordt mooi!

quilting Jeannet zei

Oh wat prachtig Martine, kan me voorstellen dat je daar door gegrepen bent, en wat een mooie kat je logeerkat, ik heb nog een hele mooie en lieve rode kater in de aanbieding.......;)