woensdag 23 december 2015

Fijne Kerstdagen

En de beste wensen voor 2016.


16 opmerkingen:

Marjan zei

Dank je wel Martine.
Voor jou en al je dierbaren ook fijne dagen toegewenst en een gezond, gelukkig en creatief 2016!
Groetjes weer

Dientje zei

Jij ook fijne feestdagen en een goed 2016. Gr. Dientje

Chris zei

Ach, wat een enig plaatje!!
Jij ook hele fijne dagen!

Ineke zei

Fijne feestdagen!

BezigeBijMirjam zei

Dank je! Leuke kaart. Van Rie Cramer toch! Jij met familie ook fijne Kerstdagen toegewenst.

Floor zei

Wat een lieve tekening is dat van het meisje met haar popjes.
Ik wens jullie ook hele fijne dagen en een goede jaarwisseling.

Quiltlia zei

Martine, Hele fijne Kerstdagen en een goede jaarwisseling voor jou en je familie.
Groetjes Lia

Mirjam zei

Ook voor jou Martine, en je gezin, heel fijne kerstdagen en een heel mooi, gelukkig en vooral gezond 2016.
Liefs,
Mirjam

Annie Kingma zei

Mooie kerstkaart
Gelukkig Kerstfeest
Groetnis Annie

Ageeth Dorsman zei

Jij en ke gezin ook heel Fijne, Gezellige Kerstdagen gewenst en voor 2016 een mooi, gezond en creatief jaar!
Groetjes vsn Ageeth

Elizabeth zei

Wat een leuk plaatje heb je gekozen! Ik houd erg van die stijl..
Jij ook hele fijne kerstdagen, Martine!

Groetjes, Elizabeth

Guusje, zei

Ook voor jullie hele fijne en gezellige Kerstdagen.

Anoniem zei

Martine, jij ook fijne feestdagen toegewenst. Wat een nostalgie dat plaatje van Rie Cramer!!

Groeten vanuit De Betuwe,
Elise

blauwruitje zei

Wat een leuke kaart. De kerstdagen zijn bijna voorbij maar ik wens je dan alvast een goed 2016. groetjes Sandra

sylvia zei

voor jou ook de beste wensen voor 2016!!
groetjes, Sylvia
ps leuke kaart, krijg ik lagere school gevoel van.........;)

Phyllis zei

Ik ben een beetje laat, maar wij waren in het buitenland rondom de Kerstdagen en dan neemt het internet een flink achtergestelde plaats in bij mij. Maar ik hoop dat je heerlijke kerstdagen gehad hebt en wens een een veilige en gezellige jaarwisseling toe. Alvast de beste wensen voor een gezond en creatief 2016.