donderdag 11 september 2014

Ik blog nog steeds !!!!!

Ik ga er even tijd voor maken want het is al weer  lang geleden dat ik een berichtje schreef.
Niet dat er niets is om te vertellen maar voor ik het weet is de dag,  de week al weer voorbij.
Ze zeggen dat dat normaal is als je ouder wordt maar ik vind het niet plezierig..
 Heb ik mezelf ook nog een iPad cadeau gedaan , die moet je natuurlijk leren kennen en dat vreet ook tijd.
Wel wordt  met het mooie herfstweer  veel gewandeld en naar paddenstoelen gespeurd.
Niet om te eten, daarvoor weet ik er te weinig van, maar omdat ik ze zo mooi vind.
 Eigenlijk altijd op zoek naar die rood met witte stippen maar die vind je hier aan de kust niet zo vaak.
Wel andere soorten



En dan natuurlijk de lapjes .  Stonefield is nog steeds leuk en krijgt al een aardig formaatje.


Maar er gaat ook nog wel eens iets mis zoals bij deze blokjes die toch echt gelijk moesten zijn.


En een voldaan gevoel geeft het altijd als er een UFO klaar is.
Nou ja klaar................. hij moet nog gequilt maar dat wordt deze keer uitbesteed. 


En nu  de Quiltmania lezen die net in de bus valt. Er staat een stukje in over Judith  van  Juudsquilts. (klik)  Ben erg benieuwd.


19 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Mooi buiten nu met al die paddenstoelen he? dat is echt genieten.

Yvonne zei

Wat een mooie top Martine! Op de machine? Je blokjes zijn zo leuk! Wat heerlijk toch als je zulke lapjes allemaal op voorraad hebt en er zulke mooie dingen. Mee maakt!

Ageeth Dorsman zei

Fijn om weer wat van je te lezen, en vooral om weer van je mooie werk te genieten! Wat wordt je Stonefields een plaatje, echt prachtig. En de herfst is voor mij ook zeker het favoriete jaargetijde, met al het moois in de natuur en de wat aangenamere temperatuur. Geweldig, die paddenstoelen (hier ook bijna niet de rood-met-witte-stippen).
Groetjes van Ageeth

Berna zei

Prachtige plaatjes van paddestoelen die je hier dan weer niet ziet.
Mooie stonefieldblokjes. Het zijn er al heel wat.

carina zei

Heerlijk zo buitenw andelen op jacht naar de eerste paddestoelen:) en je stonefield ik vindhem leuk ook weer leuk die krans met die verschillende bloemen echt leuk bedacht zo!

carina zei

Ik bleef wel leuk herhalen he:) maar ja ik was een beetje enthousiast en niet origineel in het schrijven

Elizabeth zei

Gezellig weer een bericht...
Je hebt mooie foto's gemaakt tijdens je wandelingen, dat doe ik eigenlijk veel te weinig.
Het lijkt wel of de tijd steeds sneller gaat; een dag is zo om en voordat je het weet is er weer een week voorbij!
Prachtig die Stonefieldsblokjes..

Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

Wendy zei

such wonderful mushrooms Martine...we don't get the red ones here either...but I do like looking at them...your stone field quilt is coming along nicely...

Johanna Zweden zei

tijd stelt niet meer voor de dag is om voor dat je het weet
Groetjes uit Zweden en een fijn weekeinden

Phebe and Jane zei

Ik vind dat je leuke kleuren/stoffen gebruikt voor je Stonefields quilt. Sprekender dan in het origineel volgens mij.
Groetjes,
Marian

Ieke78 zei

Wat zijn het toch een leuke blokjes van die Stonefield. Ik moet mezelf echt inhouden...

Balsemien zei

Prachtig je paddestoelenfoto's! En heerlijk als er weer een ufo verandert in een affo!

Flickenstichlerin zei

Oh, what lovely projects. Beautiful work, it is so pretty.
Greetings,
Sylvia

quiltsathome zei

Het blijft een heel leuk patroon, die Stonefield !
En jij maakt hem zo mooi met van die onzichtbare steekjes ! Prachtig.

Hennie zei

Gefeliciteerd met je affo ! ! ! Ik ben benieuwd hoe hij gequilt wordt.
Je blokken zijn mooi geworden.

Groetjes Hennie.

Chris zei

Dat de tijd zo snel voorbij gaat, benauwt mij ook wel eens hoor Martine. Soms lig ik 's avonds in bed en dan denk ik: wat heb ik nou eigenlijk vandaag gedaan?? Ik kom soms amper aan handwerk toe, maar vervelen doen we ons dus niet, wat jij!
Mooi hè, al die verschillende paddenstoelen, al die vormen en kleurtjes.
Je Stonefield vind ik enig worden. Afwisselend.

Heleni zei

Prachtig je foto's van paddestoelen. Op dit moment zijn ze op hun mooist.
En je blokjes zijn ook supermooi. Ik wil ook zo graag deze maken maar mag (nog) niet van mezelf.....

Marguerite zei

Die stonefield is wel errug mooi!!
Hier in de omgeving nog weinig paddenstoelen gezien moet maar wat meer naar de grond kijken...

Hubertine zei

Wat wordt je SF mooi!!