woensdag 16 juli 2014

Stonefields


Ook ik kon de verleiding niet weerstaan en heb het patroon van over zee laten komen.
De eerste blokjes zijn gemaakt en het is zo leuk om eens met heel andere kleurtjes te werken .
Winkelen doe ik voorlopig in eigen kast en daar lagen heel wat lapjes al jaren te wachten op dit patroon.


Maar Jane wordt ook niet verwaarloosd . Deze twee blokjes kunnen er  weer aangezet worden.



En dan kwam ik weer zo iets leuks tegen op dit blog (klik ) .


Is dit geen leuk speelgoed voor kleine meisjes? ( en oma's )
Patroon is al in huis, nu de wol nog en een blikje tijd.

22 opmerkingen:

Else zei

Morge Martine, ja die verleidingen en dit is weer een HELE MOOIE!! NEt als je sjaan blokkies en die pop ohhhhhhhh LIEF. Heel veel plezier met je projecten dikke knuffel van mij

Dear Jo zei

Hoi Martine,
Je ziet het, ik volg jou ook :-))))
Wat is ie leuk, hè? Die Stonefields. Hij ligt hier nog te wachten, want eerst wil ik de mandjes van de Sweet William voorbereiden. Wat een zelfbeheersing (Pffff).
Je blokjes zijn ontzettend mooi! En Jane mag er ook zijn. Veel plezier weer met deze mooie en grote projecten.
Groetjes, Jolanda

Wilma Kuin zei

Veel plezier met je prachtige projecten!! Fijn dat je kan winkelen in je eigen kast en zo deze lapjes een prachtige bestemming hebben gekregen,..

Hubertine zei

Veel plezier met je Stonefield! Het begin ziet er al flitsend uit!!

Ageeth Dorsman zei

Ik weersta de verleiding van de Stonefields nog even, maar als ik die prachtige blokjes van je zie... ze zijn echt heel mooi, in hun frisse kleuren! En Jane is ook weer mooier en groter geworden. De gebreide poppen kwam ik ook tegen en ook dat is een ware verleiding, maar dat blikje tijd heb ik hier ook niet in huis, helaas. Maar wat een lieverds zijn het!
Veel plezier met alles en groetjes van Ageeth.

Yvonne zei

Enig! die popjes! En wat heerlijk vrolijk wordt je Stonefield....ppfff wat heb je weer hard gewerkt. Mooie Jane blokjes ook!

Phyllis zei

Wat een mooi begin van je Stonefields quilt, vrolijke, frisse blokjes. En je Jane blokken ook, die zien er heel mooi uit. Ben benieuwd naar het vervolg, veel plezier met je mooie projecten.

jolanda zei

Dus jij bent ook bezweken? Ik blijf sterk dit keer want heb echt nog teveel andere dingen om af te maken. Je blokjes zien er wel heel mooi uit in deze kleurtjes!
Wat schattig zijn die popjes.... Ook weer heel verleidelijk.

quilting Jeannet zei

Oh, Oh Martine......die Jane en die Stonefield kan ik gelukkig heel goed weerstaan,.......er zijn zoveel mooie quilts, maar die poppen.....ze staan al in mijn PC, tijd zou ik ook nog wel hebben, maar dat breien, dat gaat zo langzaam in mijn beleving.

Judith zei

Martine ik snap t helemaal! Stonefield is ook een feestje om aan te werken! Je begin is veel belovend!

marga zei

Wat ben jij heerlijk bezig. Die popjes ik had ze al voorbij zien komen zo schattig.
Maar de quilts o wat is er toch veel mooi's om te maken.
groeten
Marga

blauwruitje zei

Ik vind ze super die gebreide poppen. Ze staan ook op mijn verlanglijstje.

Guusje, zei

Wat een mooie blokken voor je Stonefields en wat een mooie voor je eigen sjaantje. De poppen heel erg leuk en ook erg verleidelijk.

Mirjam zei

Mooi Martine, het enige dat ik op quiltgebied heb gemaakt zijn een paar lappendekens, en nog met de naaimachine ook... Maar ik vind ze wel heel leuk...
Jouw lapjes zijn prachtig!
En die poppen worden super leuk...
Fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

quiltsathome zei

Ach, wat wordt het leuk !!
Ik blijf sterk omdat ik al te veel heb liggen dat af moet, maar het ziet er wel errug leuk uit. En zeker ook die kleuren !
En ja, dat blog van die poppen volg ik ook want het zijn elke keer weer hele leuke creaties.
Veel plezier, met het maken van je Stonefields, neem je het a.s. Woensdag ook mee ?
Groetjes, Patricia

Jossie zei

Na heel lange tijd weer eens bijgelezen. Wat komt er op jouw blog toch veel moois voorbij. En dan al die verleidingen! Momenteel (eigenlijk al 4 maanden) komt er niets uit mijn handen en ik wil zo véél. Ik hoop dat er weer productievere tijden aanbreken. Jouw blog inspireert in ieder geval heel erg.

Ria van Kasteel zei

Leuke quilt en lekker hè shoppen in eigen kast.

Groetjes van Ria ;0))

Marga (MarPie) zei

Het zijn echt hele andere stofjes die jij normaal gebruikt.
Wel ontzettend leuk.
Die pop.....dan zou je toch ook weer klein willen wezen.

Groetjes,
Marga♥

carina zei

Ik loop echt achter met lezen bloggen etc.... Maar zooooooo leuk dat je stonefield hebt opgepakt, ik ga hem bij carmen starten op de bee in oktober als susan naar nederland kom. Hoe leuk is dat! En je jane gaat ook gestaag zeg. Keurig netjes ben er gewoon jaloers op.
Nou ik zal het allemaal wel een keertje zien. Nice weekend! Besos carina

Wendy zei

Your blocks are just wonderful Martine...lovely colors as well...your Dear Jane is coming along so nicely...I have stalled out on mine...I have yet found a way that I like to make the blocks...maybe just the old fashioned hand piecing way...

kaneeltje zei

Wat een schatjes die poppen, zag van de week in mijn mailbox ook al een leuk nieuw boek dat uitkomt over gehaakte popjes met veel kledingpatronen erbij. Nu is mijn dochter hier helaas al te groot voor (15) en ik hoop voorlopig nog even geen oma te worden.......

Karen zei

I like your Stonefield blocks.