dinsdag 18 maart 2014

Dear Jane


En een feestje was het, de aftrap van de Dear Jane.
Judith had haar prachtige quilt meegenomen ,voorzag ons van de nodige tips en had ook het een en ander op papier gezet om nog eens na te lezen.
En was ik in eerste instantie nog wat onzeker of dit gepriegel wel iets voor mij was...........
Ben helemaal om.



Ik ben niet zo' schrijfster en een belabberde fotograaf  maar wil je meer lezen over ons Dear Jane feestje ga dan eens naar het blog van Judith (klik ) of Patricia (klik )

Ik ga zo weer verder met het tweede blokje ( het is verslavend).



18 opmerkingen:

Else zei

Het was zeker een feestje! Je 1e blokje is MOOI geworden en zo te zien gaat die 2e ook SUPER. Veel prikplezier met Jane. knuffel Else

baukje zei

Je blokjes zijn wel heel erg mooi. Ben benieuwd naar de anderen, doe je ze allemaal in effen stoffen,

marga zei

Heel veel succes met het maken van de blokjes voor deze mooie quilt.
Groeten
Marga

Chris zei

Oh meid wat enig! Met zó'n voorbeeld voor je neus ga je ook wel om. En je doet het samen, dat stimuleert ook.

sylvia zei

ook meteen maar in het diepe met 'het moeilijkste blokje'? Er komen er vast wel meer met hoofdbrekers....:)
Succes enne die verhalen.......had ik inderdaad al bij de andere gelezen!......:)
Maar hier kom ik ook, hoor, je vorderingen volgen!!

Berna zei

Ik las al dat het een super-aftrap is geweest. Op afstand doe ik met jullie mee en ik kan niet wachten tot het 5 uur is vanavond en ik weer naar mijn lapjes mag.
Succes!

quilting Jeannet zei

Wat zien je blokjes er keurig uit Martine, mooi strak, ga zo door!

Yvonne zei

Wat wordt je tweede blokje mooi Martine.....wat een gepriegel!

Phyllis zei

Ja, zag het ook al bij de anderen, enig om dit met zo'n groep te doen.

Saskia Smit zei

Knap dat je meteen de lastige blokjes doet. Ik hou het nog even op save en doe eerst de gemakkelijke.

Guusje, zei

Wat een mooi blok heb je af en wat leuk dat je hem ook gaat maken. Veel plezier.

Greet zei

Je eerste blokje is heel erg mooi. En je hebt meteen ook al het middenstuk van het "moeilijkste " blokje gemaakt. Dat durf ik zelf nog niet aan. Veel plezier met het maken van de andere blokjes.
Groetjes,
Greet

Greet zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Willy zei

Mooi begin van je DJ. prachtig is de quilt van Judith.

Unknown zei

Volgens mij heb je het moeilijkste blokje ook al klaar.
Speciaal he ons gezamenlijk project.
Succes, groet Tjitske.

Johanna Zweden zei

Schitterend
wat een mooi quilt
Groetjes Joke

lheurebleue zei

veel plezier met je verslaving!

jolanda zei

Dus jij bent ook van start gegaan? Het gaat vast erg mooi worden! Ik ben er nog niet aan toe maar ooit.... :-))