maandag 3 februari 2014

Bloggers Bee

Vast al op andere blogjes gelezen over de  Bloggersbee in Katwijk waar ik ook bij mocht zijn.
Heerlijk dagje gehad.
 Zo inspirerend om andere quiltsters te ontmoeten, gezellig te kwebbelen over lapjes en te zien waar ze mee bezig zijn .
Jammer genoeg zijn er niet veel foto's gelukt.
Heb net een nieuw toestel en dacht wel te weten hoe het werkt maar dat viel tegen.
Maar hier toch een kleine impressie van wat er her en der te zien was en wat wel goed voor de lens kwam.

Een mini randjes rol en en opbergmapje van Else.

Prachtig applicatiewerk van Ageeth


Borduurwerk van Debby, ook al zo mooi.


Er waren sondevoeding zakjes gemaakt voor het kinderziekenhuis waar je bij Carina meer over kunt lezen.


Tot slot een fotootje van onze lieve gastvrouw die ons ook nog verwende met een zelfgemaakt key cord.

Nieuwsgierig naar nog meer mooie werkstukken? Kijk eens bij Lida(klik)  of Judith(klik) . Daar zijn  veel meer foto's te vinden.

Nu eerst maar eens de tijd nemen om de gebruiksaanwijzing van mijn camera te lezen. Niet mijn meest geliefde bezigheid.



14 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat een dag met een goud randje en wat een schitterend handwerk
Fijne handwerk week groetjes Joke

Berna zei

Heerlijk he zo'n dagje inspiratie opdoen. Nu nagenieten en de inspiratie omzetten in daden.
Groetjes!

AnitaS zei

Een fijne dag gehad. Wat een mooie werkstukken zijn er gemaakt.

Yvonne zei

De foto' die wel gelukt zijn zien er goed uit hoor. Altijd lastig zo'n nieuw apparaat.

Guusje, zei

Wat laat je veel moois zien. Zo te lezen heb je erg genoten. Succes met je toestel hier nog iemand die net een nieuwe heeft en er aan moet wennen.

Judith zei

Zonde van je tijd, een fototoestel moet t gewoon doen. En een heerlijke dag was t zeker!

María zei

Todos los trabajos son preciosos!. Un beso muy grande.

Lida zei

Zal je vast wel lukken met je camera en deze foto's zien er toch prima uit! Was heel gezellig om samen te kwebbelen en steekjes te zetten en je muis is echt een dotje! Tot gauw, groetjes
lida

quiltsathome zei

hoi Martine,
het was inderdaad een erg gezellige dag,ik kijk er nog met plezier op terug.
Wat fijn dat jij nog wel een foto van Else's borduurmapje hebt kunnen maken. Die heb ik op de dag zelf niet gezien en nu kan ik er toch nog even van genieten.
groetjes, Patricia

carina zei

Hahah ja ik heb ook een nieuw toestel en vind handleidingen lezen vreselijk....... Bij mij wordt het een beetje doen en kijken wat het wordt.

Was leuk he jammer dat het alweer voor een jaar voorbij is.
En wat gaan ze goed de zakjes nog bedankt voor je bijdrage:)

Bed, breakfast en quilts zei

Volgend jaar beter!

Willy zei

Toch een leuk verslag van een gezellige dag. Wat je wel kunt laten zien is ook erg mooi.

Ageeth Dorsman zei

Ja... ik heb je blog gevonden! Wat maak je een mooie dingen, zeg! En wat een leuk verslag van de Bloggers Bee, ondanks de kuren van je fototoestel (ik hoop, dat je hem inmiddels begrijpt; zo,n nieuw toestel is altijd zo lastig in het begin...). Ik
voeg je toe aan mijn leeslijst!
Groetjes van Ageeth

Anoniem zei

Kijk, dat heb ik nou weer gemist vorige week ;)!! Ben wel in Katwijk geweest, maar dan als toerist. Je laat prachtige dingen zien, wat een genot om naar te kijken. Groetjes!!