vrijdag 5 april 2013

Rijswijk


Vandaag naar de beurs in Rijswijk geweest en zoals je hier bij Dorry's winkeltje kunt zien ...... het was vanochtend nog heerlijk rustig.
Plezierig  gewinkeld , veel bekenden tegengekomen en genoten van alle quilts die er hingen.
De Antieke van Dorry die je van heel dichtbij kon bekijken.




En de huisjes zo leuk allemaal.  En eigenlijk spijt dat ik maar een klein huizenquiltje  heb gemaakt maar wie weet als ik nog eens tijd over heb. ( LOL )





En er was nog veel meer moois , geen spijt dat ik gegaan ben.
Ook prima geslaagd met  de lapjes voor de mysterie en nog een mooi patroon voor ooit.




22 opmerkingen:

Jantine zei

Tijd over??? Vrees dat dat een droom blijft. Maar je bent goed geslaagd!

Jossie zei

Je hebt mooie stofjes gekocht. Jammer dat ik deze beurs voorbij moet laten gaan. En heel spijtig dat er weer geen blikjes met tijd te koop waren!

quiltsathome zei

Wat ziet het er weer aanlokkelijk uit op de beurs.
En je laatste blokje is ook al zo leuk .... Zucht !
Waar is die winkel om tijd te kopen ???

Wendy zei

Such lovely quilts. Looks like you had a wonderful time Martine.

GRANNY'S HOUSE zei

Ik ga straks naar Rijswijk en na jou verslag heb ik er nog meer zin in.
Ik zoek ook al jaren naar die winkel met tijd, mocht ik hem ooit vinden dan mail ik je ;-)

Groetjes
Ines

Monica zei

Gezellig even een inkijkje in de berus, zo lijkt het net of ik zelf ben geweest, heb alleen geen aankopen :(

quiltingmieke zei

piep, oh mooie stofjes en prachtig patroon,
en ooit,,maar ja als de dagen 48u gaan duren, hihi.
spijt dat ik niet kon gaan....net uit ziekenhuis...

knufje mieke

@nneke zei

Wat een mooie dingen, zou ik dan toch nog vandaag...... Geniet van alle nieuwe aankopen en fijn weekend. @

Quiltpassion.blogspot.com zei

Je hebt leuke dingen gekocht, dat patroon van Jantine is super!
Wat is je blok 2 mooi geworden, je gaat als een speer!

Groetjes, Cisca

Annelies zei

Dank voor je foto's. Ik heb het zelf druk met andere leuke dingen.

Vlijtige Handjes zei

Mooie lapjes!! Dank je voor het voorproefje. Ik ga morgen.
Groetjes Anita

Anja.M zei

Wat zijn ze mooi die antieke quilt's en ook de huisjes.

Quilt groetjes Anja.

quilting Jeannet zei

Leuk Martine, mooie foto,s van de antieke quilts, en je bent bezig aan een mysterie....heb ik wat gemist?

sylvia zei

'ooit' komt vast wel een keer!!!...;)

Carin Wijnand zei

Fijn om je foto's te zien en die aankopen... word hebberig:)
fijn weekend

wietskesquilts.blogspot.nl zei

He wat jammer nou, ik volgde je al zo lang, maar was je een beetje kwijt. Nu maar eens gauw bij mijn favorieten zetten, anders gaat het weer mis.
Ik wist niet dat er een video is van de quiltmania dus die ga ik gauw opzoeken. Wat enig dat je al klaar bet met deel 2, geweldig leuk! En dan de huisjes en de antieke quilts. Die ga ik morgen ook heerlijk bekijken. Ik verheug me erop.

groetjes
Wietske

Lida zei

Heerlijk voorproefje! Ik ga morgen en krijg er steeds meer zin in! Groetjes
Lida

Chris zei

Heerlijk dat het nog zo rustig was. Dat patroon van die Dresden, prachtig! En die weddingring vind ik schitterend. Heerlijk nagenieten in het weekend!

Saskia Smit zei

ja, weer veel nieuwe ideeen opgedaan.

carina zei

Leuk ie bezoek in Rijswijk. Mooi geslaagd!

Willy zei

Oh die eerste twee quilts prachtig, natuurlijk mogen de huisjes er ook zijn. Veel plezier met je nieuwe stoffen.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Ik vond de huisjes ook erg mooi, maar hoewel ik ze nog niet in elkaar heb gezet, heb ik ook geen zin meer er meer te maken.
Je hebt leuke inkopen gedaan, mooi, dat patroon van Jantine!
Bedankt voor de link naar de filmpjes, leuk te zien hoe het gedaan wordt, hoewel ze het op de workshop niet zo heeft voorgedaan.
Wat ben je vlug, en wat is het een prachtig blok geworden, ik heb het vanmiddag ook weer opgepakt.

Groetjes, Cisca