zondag 6 januari 2013

De winnaars

 

DD2 trok vanavond twee lootjes  uit de hoed om te bepalen waar de give away's naar toe mogen.
Op het eerste lootje stond Rian.


Blogger Rian zei...
De allerbeste wensen voor 2013 met heel veel blogleesplezier en allerlei ander creatiefs.
Graag doe ik ook mee. Frederike ken ik nog niet, dus dat lijkt me erg leuk.

groeten,
Rian

                                               En op het andere lootje Inge


Blogger Inge zei...
Allereerst voor jou ook de beste wensen voor een gezellig en vooral gezond 2013!
Ik loot graag mee en ga voor jouw favo stofjes, want Frederike is bij mij bijna af.
Ik realiseer me nu dat mijn blog dit jaar ook 5 jaar bestaat en ook ik ben begonnen bij Weblog. Nou nog even uitzoeken wanneer ik precies begonnen ben, dacht in november.

Gezellige dag verder, groetjes,
Inge
Gefeliciteerd en veel plezier met het patroon en de lapjes.
Wel graag een adres mailen dan kan ik de pakjes opsturen.

16 opmerkingen:

marcella zei

gefeliciteerd voor de winnaars! Een mooi begin van het nieuwe jaar :) Misschien zien we nog eens een Frederike en wat moois gemaakt van de gewonnen stofjes?

GRANNY'S HOUSE zei

Gefeliciteerd dames, geniet ervan.

Groetjes
Ines

Else zei

Dames gefeliciteerd! groetjes Else

Berna zei

Heb ik zomaar gemist. Maar dames, van harte gefeliciteerd en geniet van je pakje.

Rennie zei

Wat leuk voor jullie. Geniet er van!

AnitaS zei

Dames van harte gefeliciteerd. Een leuk begin van het jaar voor jullie.

Lida zei

Leuk terecht gekomen jouw give away! Je loopt fors op mij voor, ben "pas" 3.5 jaar bezig dus ik kan nog een poosje vooruit! Nog heel veel jaren blogplezier gewenst!
Fijne dag
Lida

Trui zei

Wat leuk gedaan, Martine,met zo'n echte hoge hoed!
Gefeliciteerd, winnaars! Goed begin van het nieuwe jaar!
BTW Ik vind de quilt van je 'kop'foto toch zó geweldig! Wordt er altijd weer vrolijk van als ik hem zie!
groetjes, Trudy

Chris zei

Die twee bofferds zaten dus in een echte hoge hoed!

Inge zei

Martine, ook hier nog even: superleuk dat ik tot de winnaars behoor!

Groetjes,
Inge

sylvia zei

hallo Martine, gefeliciteerd met je jubileum!!!
en ik hoop dat de griep inmiddels verdwenen is!!
Enne,wat een moderne bruid was je.....;)...ik herken je niet meer zo!!!
groetjes Sylvia

Rian zei

Even niet alleen via de mail, maar ook nog even zo: ik vind het superleuk dat ik iets gewonnen heb. Inderdaad een leuk begin van het nieuwe jaar. Hihi, het begint in ieder geval dit jaar al beter dan het vorige..... hopen dat dat zo blijft.

Ik wacht nieuwsgierig bij de brievenbus.

Guusje, zei

Dames gefeliciteerd.

Annelein zei

Wat een leuke give away...

Gefeliciteerd meiden!

Yvonne zei

Wat leuk! felicitaties aan de winnaars!

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd dames!