zaterdag 24 november 2012

Leuke aankopen.


Het is niet mijn bedoeling reclame te maken hoor maar bij NRC Lux kon je de echte Sam en Julia uit het muizenhuis bestellen.
Ik vind ze zo geweldig en het is nu nog leuker om de verhaaltjes voor te lezen.


En dan de winterspecial van Quilt Mania met dit patroon van Petra Prins er in.
Prachtig quilt vind ik het.
 Zou er zo aan willen beginnen.
 En  deze sneeuwmannen zijn ook zo leuk.


Maar voorlopig moet het bij kijken blijven tot deze twee UFO's af zijn.
En wat kan dat SAAI zijn. Vooral de blauwe hexagonnen en ik ben pas een keer rond.


Bezig zijn aan Coentjes quilt is leuker .


En dan vind ik het heel lief dat iedereen zo meeleeft met Floor.
7 weekjes is ze nu en tot nu toe gaat alles volgens het boekje en groeit ze als kool.


Dit was het weer voor deze week.
 Nu snel mijn fiets pakken en naar Leiden.
Gezellig lunchen met DD2 en eens kijken of we de Sint een handje kunnen helpen.



22 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Dat zijn zeker leuke aankopen, ga straks even neuzen daar.
En wat wordt Floortje alweer groot en het is een prachtig meisje en ze heeft een hele ondeugende blik in haar oogjes ;-)

Groetjes
Ines

AnitaS zei

Wat een schatje is jullie Floortje. Mooie aankopen hebben je gedaan.

Chris zei

Enig, die muizen! Ja, en die quilt van Petra is geweldig, wat een mooie kleuren gebruikt zij toch!
Fijn dat het zo goed met Floor gaat. Dat is genieten hè Martine? En het quiltje voor Coen is natuurlijk ontzettend gezellig. Maar die andere 2 worden ook mooi hoor! Als ze helemaal klaar zijn, vind je ze niet meer saai.
Veel plezier en de groeten aan Sint.

Millie en Miles zei

snap het helemaal heb ze ook gekocht, maar ze zitten ze hebben ze nog niet gejad, met sint.... vind ze ook zoooooo leuk!! En wat ben je met leuke projecten bezig

marcella zei

genieten, van jullie kleine Floor, ze ziet er goed uit, fijn dat de allereerste probleempjes tot het verleden behoren

Rennie zei

Martine je blog is hartstikke leuk, maar al mijn aandacht ging deze keer naar dat hele lieve meisje Floor. Wat een rijkdom!

Yvonne zei

Oh, wat een heerlijk droppie is Floor, en wat kijkt ze al wijs en aandachtig de werkeld in! Heerlijk dat het zo goed gaat.

Lisette zei

Wat een schattige kleinkinderen! Floor groeit hard. Is het gelukt met de sintinkopen? Groetjes, Lisette

Anoniem zei

Die quilt voor Koentje is ook heel leuk. Groetjes Wilma

Ellen zei

Wat een schattige kleindochter, dat is genieten zijn en wat een leuke projecten werk je aan. Het muizenboek heb ik ook maar inderdaad lijkt me nog leuker met de bijbehorende muizen erbij.


Hennie zei

Je hexjes en je quilt voor Coen zijn bij de erg mooi ! ! !Wat een mooie quilt staat er in de quiltmania, ik heb er weer eentje af, maar heb besloten nog even te wachten met een nieuw project.

Succes met quilten.

Groetjes Hennie.

Wendy zei

Your works in progress are coming along nicely Martine. I really like how you are putting the black border around your flower garden.

Monica zei

Wat een lieverd die Floor, geniet er maar van. En Coentjes quilt wordt ook super leuk hoor. Ik ga snel de quiltmania nog even kopen. groetjes

info@grethilde.nl zei

Heel origineel, die quilt voor Coen met een robot er op. Ik ben benieuwd wat je in de toekomst nog voor Floor gaat maken...

groetjes,
Grethilde

lheurebleue zei

dat robotje voor coen is heerlijk - maar floor is helemaal verrukkuluk!

♥ Mary Janes TEAROOM zei

Such a lovely post Martine and lots of wonderful makes too..Thank you for calling by my blog today and I hope you're having a great week,
Susan x

Elsbeth zei

Wat een lekker moppie en ja...die kol is mooi hè...bijna af..ik denk alweer na over de volgende...;-)

sylvia zei

geweldig zijn Sam en Julia, maar Floortje ook: wat een schatje!!
En ik kan me voorstellen dat je handen jeuken als je die leuke quilts ziet, maar wat goed dat je eerst je hexen af maakt: wat een zelfbeheersing!!!
Ja, die kol's helemaal geweldig, he?!
Prikken een beetje, maar ach dat mag de pret niet drukken want de kleuren zijn absoluut prachtig! Ik heb inmiddels nog een andere van haar gemaakt van elastisch garen, zit lekker warm om je nekkie!!
Ik sta meer in de haak en breimodus dan de patch......
Komt wel weer, groetjes, Sylvia

Yvonne aka sommeke zei

Vreemd, je blog was uit m'n reader verdwenen :-(
En ik zie Floortje dus nu pas!
Alsnog van harte gefeliciteerd met dit mooie meisje!

lheurebleue zei

wat is die floor een schattige flinkerd! leuk, zo'n baby-tje onder de kerstboom dadelijk!

jolie zei

De quilt voor Koentje is leuk!!

Jantine zei

Gefeliciteerd met je kleindochter! Wat een lekker meisje.
AL die saaie blauwe hexagons, kan me voorstellen dat dat een "moet" klusje is geworden, sterkte er mee. Heb je wel iets leuks om jezelf mee te belonen...